keskiviikko 23. maaliskuuta 2016

SYNTTÄRIJUHLINTAA SAKSASSA

 
  






Oltiin sovittu suomityttöjen kanssa että nähdään lauantaina ja jollain tavalla juhlistetaan mun synttäreitä. Koko päivänä kukaan ei vastannut mun viesteihin meidän ryhmäkeskustelussa ja hiljalleen aloin miettiä pienten "vinkkien" perusteella, että joku koira tohon juttuun kyllä oli haudattuna. Jenni tuli hakemaan mut metropysäkiltä ja ajeltiin heidän kotiinsa. Siellä tytöt oli vastassa ilmapallojen ja ruusukimpun kera. Sain kaulaani kakskymppiskorun ja seinällä oli happy birthday viiri (?). Tytöt oli ostaneet ruuat ja juomat kaikki valmiiksi, oli kakkuja ja itse tehty ihana kortti. Onnenkyyneleethän siinä tuli kun tajusin mitä he oli mulle järjestäneet.

Ajattelin pitkään että mun syntymäpäivä täällä tulis olemaan tosi yksinäinen ja tylsä, mutta olin kyllä niin väärässä kuin vaan ihminen voi olla. En ois ikimaailmassa kuvitellut, että mut ois yllätetty noin ihanalla tavalla. Oon niin kiitollinen siitä, että oon tutustunut näihin tyttöihin täällä ja varmasti voitte kuvitella kuinka sydämellisiä tyyppejä on kyseessä kun tollasen yllätyksenkin järjesti. <3 




Maanantaina oli tosiaan se virallinen "juhlapäivä" ja lauantain jälkeen ajattelin että mulle kelpaa paremmin kuin hyvin se, että vietän päiväni töitä tehden ilman mitään spesiaalia. Host-perhe pääsi kuitenkin yllättämään kun alakerta oli koristeltu ilmapalloilla ja serpentiineillä. Vanhempi pojista oli maalannut myös aivan ihanan kortin. Iltapäivällä host-äiti tuli kotiin kahden tulppaanikimpun kera ja jo aiemmin hän soitti kysyäkseen oltiinko me syöty vielä välipalaa, ei oltu. Perheen isäkin tuli aiemmin töistä  ja lähdettiin sitten yhdessä kohti "tuntematonta" päämäärää. Mentiin sellaiseen vähän hienompaan kahvilaan syömään kakkua. Illalla sain vielä itse tehdyn linnun, jonka siipiin oli suihkutettu hajuvettä ja laitettu mukaan rahaa uuteen hajuveteen.





Itseäni lainatakseni tässä mun maanantai-iltainen päivitys facebookista, joka tiivistää aikalailla mun ajatukset tästä kaikesta :

Vielä viime viikolla ajattelin että mun syntymäpäivä täällä Saksassa tulee olemaan ihan tavallinen päivä muiden joukossa, olin kuitenkin väärässä. Lauantaina Düsseldorfin Suomitypyt pääsi yllättämään aivan täysin, kun he oli järjestäneet mulle aivan ihanat yllätys synttärit. Tänään vuorostaan host-perhe yllätti monilla pienillä asioilla ja sai mut taas ajattelemaan kuinka kiitollinen oonkaan siitä että oon päätynyt just tähän perheeseen. Perhe jossa jokainen ihminen on täyttä kultaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti